en blogg är en blogg är en blogg

Ska man kalle en blogg något? Jag funderade på om man ska liksom lägga sig själv i nån sorts kategori och bara skriva om vissa saker. Men jag vill nog inte begränsa mig. Pappaperspektivet. Det har ju ganska bra gung i sig. Pappaperspektivet. Det skulle kunna va namnet på manliga varianten av Feministiskt Initiativ. Jag tror jag lämnar den idén direkt.

Jag och Madde ska iväg och skaka på en barnvagn. Ja vi läste nånstans att när man kollar på en barnvagn så ska man ruska ordentligt i den. Se så att den håller för alla underlag. Vi kommer se helt galna ut. När jag var liten och provade skor så sprang jag alltid runt i hela affären för att se om skorna “funkade”. Jag ska nog springa en vända med barnvagnen. Liksom verkligen gå lös på den. Skrika “JORDBÄVNING” och bara ruska. Då vet man ju iaf vad den går för.

About tompador

En riktigt glad kille. Snart pappa. Älskar film! View all posts by tompador

Leave a comment